Kunde: Wallenstam

Ny identitet med gullglans

Kunde: Wallenstam

Utarbeiding og implementering av nytt skiltprogram til Wallenstam

Wallenstam er en av Sveriges største private eiendomsbesittere med over 220 eiendommer. På disse eiendommene holder 9 500 husstander og 1 000 kommersielle aktører til. I 2019 lanserte bedriften en ny visuell identitet og en ny logo utarbeidet av Paradigm Brand Consultancy. FocusNeo fikk oppdraget med å utarbeide og implementere et skiltprogram som gjenspeiler Wallenstams nye identitet, som kommuniserer bedre og kan tilpasses til omkringliggende arkitektur og interiør. Resultatet ble lakkerte gullbokstaver i prismatisk form og med LPFLEX-teknologi – svært godt egnet til å smykke noen av Göteborgs og Stockholms mest kjente bygninger. Wallenstams nye identitet vant senere gull i Svenska Designpriset i kategorien visuell identitet.

Kunde:
Wallenstam

Hva:
National Rebranding

När:
2019

Hvor:
Sverige

Byrå:
Paradigm Brand Consultancy

Se relaterte case

Branding

Kunde:
Wallenstam

Hva:
National Rebranding

När:
2019

Hvor:
Sverige

Byrå:
Paradigm Brand Consultancy