I februar 2010 omprofilerte Dressmann med ny logo og nytt butikkonsept. Focus var med fra et tidlig stadium, og hjalp Dressmann med utformingen av det nye konseptet. Den nye logoen ble tredimensjonal, og i reklamer med bevegelse var den helt lik skiltene. Designet vokste frem fra visjoner om klassisk maskuline uttrykk der Formel 1 møter rock ‘n’ roll. De røde bokstavene lyser fremover med sterkt, rødt lys. Siden på bokstavene er i krom. Bokstavene sitter enten løst monterte direkte på fasaden, eller på en blank svart bakgrunnskasse med bøyde avslutninger, kromlister og synlige bolter. Focus produserte 1300 nye skilt til Dressmann. Alle disse ble montert samtidig i sju land, på 370 steder, i løpet av kun 12 dager.
En cookie er en tekstfil som inneholder informasjon som er lagret på datamaskinen din eller enheten du bruker til å besøke et nettsted. Cookie filen inneholder vanligvis navnet på nettsiden den kommer fra og levetiden (dvs. hvor lenge den vil bli lagret på enheten din) samt en verdi som vanligvis er et tilfeldig generert unikt nummer.
Cookies brukes for å effektivisere funksjonaliteten knyttet til et nettsted, men også for å samle inn informasjon for eieren av nettstedet. Cookies muliggjør bedre kundetilpasninger på nettsiden da det er mulig å holde brukere adskilt fra hverandre og dermed skape en mer skreddersydd opplevelse av nettsiden. Cookie filen er ikke skadelig, kan ikke inneholde virus eller programkode og kan ikke kobles til et individ eller IP-nummer.
Les hele vår policy for cookie her