Kunde: MIO

GJENNOMBRUTTEN LOGOTYPE GA MAKSIMAL SYNELIGHET

Kunde: MIO

GJENNOMBRUTTEN LOGOTYPE GA
MAKSIMAL SYNELIGHET

Mio er en ledende detaljhandelskjede innen møbler og hjemmeinnredning med rundt 70 butikker i Sverige.

Foran åpningen av butikken i Kungsbacka henvendte de seg til FocusNeo for å få hjelp med et konsept som gir butikken synlighet på lang avstand, samtidig som varemerket gjenspeiles på best mulig måte på en fasade av glass. Resultatet ble en gjennombrutt logotype med knivskarp dag- og natteffekt som slipper gjennom lys inn i den glasserte inngangen. Den valgte profilen gir et elegant uttrykk og reflekterer butikkens image på en harmonisk måte.

Kunde:
MIO

Hva:
Branding

När:
2017

Hvor:
Kungsbacka, Sweden

Se relaterte case

Branding

Kunde:
MIO

Hva:
Branding

När:
2017

Hvor:
Kungsbacka, Sweden