Kunde: IFS

Delivering our #MomentOfService

Kunde: IFS

IFS globale omprofilering setter leveringsevnen vår på prøve

IFS er en svensk verdensledende IT-leverandør med over 5 000 ansatte fordelt på 50 kontorer over hele verden. I 2021 utarbeidet konsernet en ny visuell identitet. Den bygger på tanken om å hjelpe kundene med å prestere best når det gjelder som mest – deres «Moment of Service». Sammen med oss i FocusNeo begynte de å omprofilere bedriftens kontorer rundt om i verden til den nye identiteten. Ved hjelp av vårt nettverk av samarbeidspartnere inventerte vi samtlige kontorer, og et omfattende skiltprogram med identitetsbærende produkter ble lansert. Den nye profilen ble innført i løpet av flere måneder, og flere hundre personer deltok i arbeidet. Dette satte kunnskapene våre og leveringsevnen vår innen design og prosjektledelse på prøve – vårt eget #MomentOfService.

Kunde:
IFS

Hva:
Global Rebranding

När:
2021

Hvor:
Internasjonalt

Se relaterte case

Branding

Kunde:
IFS

Hva:
Global Rebranding

När:
2021

Hvor:
Internasjonalt